1402-10-03 13:16
1018
0
88081
دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی گلستان:

کوتاهی در وحدت حوزه و دانشگاه به نفع دشمن است

دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی گلستان گفت: در عملی کردن واقعی وحدت بین حوزه و دانشگاه کوتاهی شده است، دشمنان به دنبال شکاف بین حوزه و دانشگاه هستند.

محمدرضا بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: رسالت مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی؛ شناسایی و جذب نخبگان و استعدادهای درخشان در سراسر استان است.

وی استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را از دیگر اهداف مجمع خواند و تصریح کرد: ایجاد ارتباط با مسئولان کشوری و استانی و معرفی ظرفیت‌های نخبگانی به آنان را پیگیری می‌کنیم.

دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان گلستان بیان کرد: بکارگیری نخبگان در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی، اولویت اول قرار دادن رویکرد مجمع با جوانان نخبه انقلابی و جوانگرایی در استان در کنار پیشکسوتان، حمایت از جوانان نخبه انقلابی در عرصه فرهنگی و سیاسی جهت ارتباط و بکارگیری آن در لایه‌های مختلف مدیریتی، پایبندی به رویکرد فراجناحی و استقلال در فعالیت‌های فرهنگی سیاسی بر مبنای منویات مقام معظم رهبری نیز از راهبردهای مهم مجمع است.

بهرامی با اشاره به اینکه فعالیت‌های سیاسی مجمع در انتخابات اسفندماه با دو رویکرد انجام می‌شود، گفت: جذب مشارکت حداکثری و تشویق اقشار مختلف جامعه به حضور در عرصه انتخابات و کمک به بالا رفتن شور انتخاباتی و همزمان شعور انتخاباتی با انتخاب افراد اصلح، متخصص و انقلابی رویکرد مجمع در فعالیت سیاسی در انتخابات است.

وی بیان کرد: رویکرد کلی فعالیت‌های سیاسی فرهنگی مجمع مبتنی بر الگو قرار گرفتن بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

دبیر مجمع نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان گلستان گفت: رویکرد این مجمع انقلابی با حضور اساتید دانشگاه و حوزویان به عنوان دو بال قوی، تبیین آرمان‌های انقلاب و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی است.

بهرامی با تاکید بر اینکه در عملی کردن واقعی وحدت بین حوزه و دانشگاه کوتاهی شده است، توضیح داد: دشمن و بدخواهان به دنبال شکاف بین حوزه و دانشگاه هستند و برای نخبه پروری در کشور مانع تراشی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تمدن اسلامی به جهان صادر شود. اگر وحدت واقعی بین حوزه و دانشگاه صورت گیرد توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

گفتنی است: «محمدرضا بهرامی» با حکم خلیل بسطامی دبیر کل مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی کشور به سمت دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان گلستان منصوب شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.